Zielone Przedszkole 2016

Po ubiegłorocznym wznowieniu wyjazdów przedszkolaków z Brzezinki na Zielone Przedszkole w tym roku dzieci z naszego przedszkola wraz z grupą przedszkolaków z Włosienicy wyjechały do Kołobrzegu.

Miasto przyjęło nas słoneczną pogodą i spokojnym morzem.

Program wyjazdu był niezwykle atrakcyjny. Zwiedziliśmy port rybacki oraz molo. Oglądaliśmy zabytkowe okręty wojskowe.

A podczas rejsu statkiem „Pirat” mogliśmy podziwiać panoramę Kołobrzegu. Niewielka grupka naszej wycieczki dotarła nawet do duńskiej wyspy Bornholm.

Wiele radości sprawiła nam wycieczka do miasteczka z Dzikiego Zachodu. Kowboje uczyli nas jeździć konno, szukać złota, karmić zwierzęta w mini ZOO. Kręciliśmy się na kowbojskiej karuzeli i ujeżdżaliśmy byka.

Niezwykle ciekawa była wizyta w Oceanarium, gdzie oglądaliśmy karmienie piranii, płaszczek i rekinów. Najodważniejsi z nas pogłaskali węża.

Odwiedziliśmy Redutę Solną, tam spotkaliśmy piratów. Piraci nauczyli nas śpiewać szanty, wiązać węzły. Pokazali nam wiele zabaw i konkursów żeglarskich, w których wesoło braliśmy udział.

Któregoś dnia spacerując brzegiem morza znaleźliśmy trójząb. Okazało się, że zgubił go Neptun. Ten w podzięce zrobił nam chrzest morski i pomógł odnaleźć zaginione w piasku skarby.

Oprócz zwiedzania i zabaw naliczyliśmy się dlaczego woda w morzy jest słona, co to jest bursztyn, poznaliśmy faunę i florę morską, śpiewaliśmy szanty.

Najprzyjemniejsze jednak były zabawy na plaży w ciepłym piasku i wylegiwanie się w promieniach słońca.

Opaleni i uśmiechnięci, pełni wrażeń wróciliśmy do przedszkola.

Serdecznie dziękujemy za gościnę, ciekawy program i smaczne posiłki Kierownictwu i Pracownikom Domu Rybaka w Kołobrzegu.